Overslaan en naar hoofdcontent gaan

HOE DAZN CONTACTEREN?

Opmerkingen

25 opmerkingen

  • Vanham Albert

    Geachte,

    Vanaf januari 2021 tot juli 2021 heeft u van mijn creditrekening  11 afhoudingen gedaan van20,99€. U heeft ook 3 terugstortingen gedaan.

    Dus heeft u 1 afhouding te veel gedaan

    Gelieve dit in orde te brengen en te zorgen dat de afrekeningen juist gebeuren AUB

    Met vriendelijke groeten

    Albert Vanham

    0
  • Erik Sysmans

    Beste

    Ik vind het schandalig dat jullie veel sportzenders hebben. En Dat jullie competiematchen van jupiler league van afgelopen weekend uitzenden .

    Maar bekermatchen van mijn ploeg beerschot (francs borain - beerschot ) niet uitzenden. Ik begrijp dit niet.

    Ook verschillende zenders die dezelfde koers uitzenden. Begrijpe wie kan

    0
  • Rudi Segers

    Beste,

     Ik geef Dhr Eric Sysmans 100% gelijk, dit is echt schandalig geen de titel Elevensports Belgium waardig.

    Blij dat de krant “Gazet Van Antwerpen” nog aan de uitgesloten betalende supporters denkt. Ook nog even meegeven dat ik nog aan het wachten ben om Elevensports op Tv te kunnen bekijken, IPad en op IPhone is mogelijk maar code ingeven of inloggen is onmogelijk.

    0
  • joannes van deun

    IK HEB   3 DECEMBER 2021   14.99€ BETAALD  AAN PAYPAL GOOGLE ELEVEN PLAATS  35314369001 BANKKAART EINDE 8484

    -1
  • joannes van deun

    Heb kan  nog steeds geen  voetbal  kijken ....

    0
  • Victor luc

    Ik heb mijn abonnement  opgezegd  en zie dat er weer geld van mijn rekening  is

    0
  • tahdillakabilla

    Al 5 maanden gaat er geld weg van mijn rekening via domiciliering terwijl mijn account niet actief is, en nog altijd geen antwoord zelfs na verschillende aanvragen.

    0
  • Gal jesse

    Beste

    Ik zou graag een nieuw wachtwoord instellen heb de procedure gevolgd, maar ik krijg de mail om het nieuwe wachtwoord in te stellen niet aan, heb ook mijn ongewenste mail bekeken maar daar zit het ook niet bij.

    Mvg
    Jesse Gal

    0
  • Lievens jens

    Hallo, gisteren en eergisteren viel elevensports om 5 minuten uit. Hoe komt dat?ik streamde wel via Proximus decoder

    0
  • Vercoutere Luc

    Mijn licentie is betaald op 1 september voor een gans jaar aan eleven footbar SCH

    toch krijg steeds brieven dat er iemand is langsgeweest ???? Niemand gezien !!!! 

    Vr gr Cafe Gelek dantwas

    Gladiolenstraat 21

    9100 St-Niklaas

    0
  • Wimverheyen12

    Geachte , de app werkt niet (content is niet beschikbaar), via de site werkt het wel

    0
  • kris verhoeven

    Hallo,

    IK HEB AL MEER DAN 3 MAAND HETZELFDE PROBLEEM.

    ZONDER OPLOSSING!!!

    ik heb het probleem al 4 keer vermeld, maar niemand helpt hier .

    Ik kan naar Eleven Sport kijken via GSM, Laptop, Tablet:  is geen probleem

    Maar kijken via TV scherm gaat niet meer.

    Ik probeer te kijken via de Samsung HUB.

    DE APP VAN ELEVEN SPORT STOPT BIJ HET ZWARTE SCHERM MET HET RODE CIRKELTJE IN HET MIDDEN.

    Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

    Zelfde resultaat.

    Nu heb ik de nieuwe TVbox van Telenet.

    SAMSUNG UE55JS8000

    IP   192.168.0.235

    0
  • Seykens Jarno

    Eleven, ik probeer mijn account stop te zetten... MAAR de oplichters dat jullie zijn maken dit niet mogelijk. Account verwijderen zorgt er wel voor dat ge tot 0,0 nog toegang hebt (geen live matchen of niets meer) MAAR dat zorgt er wel niet voor dat uw betalingen stoppen!

    Daarbovenop ben ik jullie faq's aan het volgen om via de site mijn account en betaling stop te zetten maar hetgeen in jullie "oplossingen" staat klopt niet, onder mijn abonnement zie ik nergens account stopzetten staan. Wel wnnr ik een nieuw abonnement wil nemen staat er bij of ik dat abonnement wil activeren.

    Ook 'een aanvraag indienen' om in contact te komen met jullie staat nergens op jullie site!!! Doe hier iets aan of ik ga hiermee verder, deze oplichtpraktijken hoort niet bij een organisatie dat professioneel hoort te zijn!!!

    -2
  • Stijno

    Zomaar 188.99 aanrekenen voor een NFL abo dat niet aangevraagd is om dat ik de superbowl 1 dag bekeken heb? Schandalig bende dieven

    2
  • Vanhentenrykvincent

    Pure oplichterij. Zonder enige aanleiding 188,99 stelen en niet bereikbaar zijn.

    3
  • Kris P

    Ik ben dus niet de enige die opeens 188,99 euro van zijn rekening ziet gaan zonder te hebben gevraagd naar een NFL Game Pass. Komt dat effectief door dat eenmalige Super Bowl order? Absoluut ridicuul, gelieve hier snel werk van te maken, DAZN.

     

    1
  • Hans Swolfs

    Stelletje oplichters! In december mijn jaarpas Eleven Sports vernieuwd voor 170 euro...

    Intussen is de meuk naar Dazn verhuisd... Geen mail, geen spam,... Geen tv... Support helpt niks meer. Check je spam... Niks ontvangen.

    Ga hier mee verder als ze hun zaak niet regelen...

    1
  • Hans Swolfs

    Ik heb Test Aankoop ingeschakeld.

    0
  • Iulian Niculita

    I just had the same thing as you guys! They just took 188.99€ from my account just because i paid 1€ to watch the Superbowl. I send them emails but now it sais that the email doesn't exest. I will contact the authorities if the problem is not solved

    0
  • Smagge

    Beste,

    Ik heb op 29/07/2023 een jaarabonnement afgesloten voor de Jupiler Pro League, en deze meteen voor het hele jaar betaald. Op 26/08/2023 kreeg ik 's nachts een email in het Frans waarin stond dat mijn account is opgezegd, en ik dus niet meer naar de kanalen kan kijken waarvoor ik reeds één jaar heb betaald.
    Als ik in mijn betaalgeschiedenis ga kijken vind ik 15 (!) betalingen terug, uitgevoerd op 29/07/2023. Als ik naar mijn abonnement ga kijken, lees ik dat ik er geen heb en een nieuw moet afsluiten. In bijlage vind u mijn betalingsbewijs terug, alsook een dossiernummer dat reeds werd aangemaakt door een chatbot, maar waar ik tot op heden nog geen reactie mocht over ontvangen.
    Komende zondag zenden jullie een belangrijke match uit die ik absoluut wil zien, en hoop dus vurig dat de problemen tegen dan van de baan zijn. Ik hoop dat u mij snel kan helpen.
    Hopend op een antwoord.
    Groeten, Olivier Smagge.

    1
  • Hans Swolfs

    Heb er genoeg van hoor. 3 weken geleden via Test Aankoop een klacht gestuurd...

    Wonder o wonder gaan antwoord.
    Is nu overgedragen aan een advocaat van Test Aankoop.

    0
  • Suzanne Jansen

    Echt schandalig ik zelfde probleem ze doen geen kloten hulp

    0
  • Herman Lefief
    Geachte,
     
    Ik heb op 28/08/2023, tot mijn grootste verbazing een e-mail bericht gekregen van DAZN, opgesteld in het frans (?), waarin gemeld werd dat mijn abonnement stopgezet werd. Bij nazicht bleek effectief dat ik niet meer kan inloggen via de DAZN-app en geen voetbal meer kan zien.
    Ik heb echter op 29/07/2023 ingetekend op een jaarabonnement bij DAZN voor de JUPILER PRO LEAGUE en heb daarvoor dezelfde dag, via de DAZN-app, de som van € 178,99, via bancontact, overgeschreven (detail verrichting DAZN NL1017ZM AMSTERDAM).
    Bij een chat-bericht met jullie robot werd mij het dossiernummer 13758274 toebedeeld en zou er spoedig met mij contact opgenomen worden.
    Na contact met jullie klantendienst (enkel en alleen in het Engels?) heb ik een bewijs van betaling komende van mijn bank overgemaakt. 
    We zijn nu 14 dagen verder en behoudens mails waarin mijn geduld geapprecieerd is er nog steeds geen oplossing voor deze situatie. Er zijn echter grenzen aan mijn geduld.
    Graag dringend een antwoord !
     
    Herman LEFIEF
    0
  • Philippe Destrooper

    Ik word van het kastje naar de muur gestuurd! Heel frustrerend! Ik betaalde (automatische betaling) op 06/06/2023 169,00 EUR aan het toenmalige Eleven, enkele dagen voor de switch naar DAZN. So far so good, maar ondertussen sinds 13/07/2023 elke maand 23,99 EUR van mijn rekening gehaald. Vruchteloos proberen zowel Eleven als DAZN proberen bereiken via mail. Als ze uiteindelijk antwoorden, wijzen ze naar elkaar... Gewoon compleet waardeloze klantenservice!!!
    Ik hoop nu toch nog eens een oplossend gericht antwoord te krijgen!!!

    Philippe De Strooper
    philippe.destrooper@hotmail.com

    0
  • Barbara Pen

    Abonnement aangevraagd, geld direct van de rekening, maar kunnen niet kijken. Schandalig dat er geen telefonische helpdesk is, dit zijn mafiosche praktijken

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.